CSENGETÉSI REND
0. óra 7.45 - 8.25
1. óra 8.30 - 9.15
2. óra 9.30 - 10.15
3. óra 10.30 - 11.15
4. óra 11.25 - 12.10
5. óra 12.20 - 13.05
6. óra 13.15 - 14.00
7. óra 14.15 - 15.00
8. óra 15.15 - 16.00
 
Hírlevél
Név:
E-mail:




KRÉTA
 
 
 
Diákigazolvány
 Diákigazolvány ügyintézése

 

A Korm. rendelet rendelkezései alapján 2012. január 1-jétől a diákigazolvány igénylési folyamata teljesen elektronikusan történik.

A fénykép és aláírás felvételét az új igénylési folyamat szerint az okmányirodák végzik külön szolgáltatásként.

A fénykép és aláírás felvételét tehát az Okmányirodák végzik, ahová vinni kell az összes személyes iratot (születési anyakönyvi kivonat, személyi igazolvány, lakcímkártya, ha van érvényes útlevél), mivel az igénylés adatai a személyi és lakcímnyilvántartással kerülnek összevetésre a fényképek hozzárendelése előtt. Itt kapnak egy „Nemzeti Egységes Kártyarendszer – Adatlap” c. nyomtatványt.

 

Az iskolába be kell hozni a gyermek lakcímkártyáját és az Okmányirodában kapott adatlapot.

Az iskola az elektronikus rendszerbe bejelenti a tanulót.

 Az elkészült igazolvány az általános iskola részére kerül kipostázásra. A gyermek a titkárságon veheti kézhez megérkezését követően.

Az elkészülésig ideiglenes diákigazolvány kiállítására van lehetőség. Az ideiglenes diákigazolvány érvényességi ideje 60 nap.

A közoktatásban kizárólag azoknak a diákoknak az igazolványát kell érvényesítő matricával ellátni, akik betöltötték a 16. életévüket.

Oldal nyomtatása
bezár